ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΠΑΛ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ

To 1ο ΕΠΑΛ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ σχεδίασε και υλοποίησε πρόγραμμα κινητικότητας Erasmus+ (δράση ΚΑ1) με κωδικό 2022-1-EL01-KA122-VET-000072459, στον εκπαιδευτικό οργανισμό MECB LTD στη Μάλτα. Στο πρόγραμμα με τίτλο «Καινοτόμες ψηφιακές εκπαιδευτικές τεχνικές (VR/AR) και μέθοδοι Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης (σύγχρονη/ασύγχρονη) για ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΠΑΛ», συμμετείχαν συνολικά δεκαπέντε (15) μαθητές και μαθήτριες του σχολείου με δυο (2) συνοδούς καθηγητές, καθώς και οκτώ (8) εκπαιδευτικοί. Αξίζει να τονιστεί ότι είναι η 1η φορά που συμμετέχουν σε πρόγραμμα Erasmus+ δράσης ΚΑ1 εκπαιδευόμενοι του ΕΠΑΛ. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε 2 ροές (ομάδες κινητικότητας) ώστε να μην διαταραχτεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Η 1η ροή διεξήχθη τον Απρίλιο (10/4 έως 23/4/2023), στην οποία συμμετείχαν 15 μαθητές/-τριες, 2 συνοδοί αυτών και 2 εκπαιδευτικοί.

Η 2η ροή διεξήχθη τον Δεκέμβριο (2/12 έως 15/12/2023), στην οποία συμμετείχαν 6 εκπαιδευτικοί.

Είναι μάλιστα το 4ο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ της δράσης ΚΑ1 που υλοποιεί το σχολείο (προηγούμενα ήταν το 2014, 2015, 2017).

Τα προγράμματα κινητικότητας Erasmus+, χρηματοδοτούνται από την ΕΕ και αξιολογούνται από την Εθνική Μονάδα Συντονισμού κάθε χώρας- μέλους που για την Ελλάδα είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).

Το 1ο ΕΠΑΛ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ είχε την ευθύνη της συνολικής οργάνωσης και διαχείρισης. Το σχολείο μας, ακολουθώντας τις επιταγές της σύγχρονης εποχής, παρέχει μέσω των ευρωπαϊκών προγραμμάτων βελτίωση των γνώσεων και των εμπειριών των εκπαιδευτικών και των μαθητών του.

Η συμβολή της MECB LTD ως εταίρου υποδοχής ήταν αποφασιστική στην υλοποίηση του προγράμματος. Είχε την ευθύνη της οργάνωσης της εκπαίδευσης με υλοποίηση δομημένων σεμιναρίων και τεχνικών επισκέψεων.



ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η γλώσσα εργασίας κατά την διάρκεια της κινητικότητας ήταν η Αγγλική. Οι ανάγκες πιθανής διερμηνείας (όταν χρειάστηκε) καλύφθηκαν από συμμετέχοντες καθηγητές/-τριες και συνοδούς. Όμως αξίζει να τονιστεί ότι το επίπεδο της αγγλικής γλώσσας των συμμετεχόντων ήταν ήδη αρκετά ικανοποιητικό για την επιτυχή υλοποίηση των σεμιναρίων.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνονταν σε δυο τύπους κινητικότητας: α) target group μαθητών (Short-term learning mobility of VET learners) και β) εκπαιδευτικών (Courses and training).

Περιλάμβανε τις εξής θεματικές ενότητες: α) Διδακτικά σενάρια με ΤΠΕ, β) Χρήση συσκευών κινητής τεχνολογίας, γ) Εργαλεία συγγραφής εκπαιδευτικού υλικού, δ) Web 2.0 tools και εφαρμογές, ε) e-Docs, στ) Εικονική πραγματικότητα (VR), ζ) Επαυξημένη πραγματικότητα (AR), η) Λογισμικά σχεδιασμού μοντέλων, θ) Πλατφόρμες Ασύγχρονης & Σύγχρονης επικοινωνίας, ι) Ψηφιακή Ασφάλεια και Εμπιστοσύνη, κ) Αξιολόγηση

Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας των μαθημάτων έλαβαν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης για την πιστοποίηση των γνώσεων που αποκόμισαν.



Αμπατζή Γεωργία

Πληροφορικής (ΠΕ86)

Διευθύντρια ΕΠΑΛ Μουζακίου

 

IMG_20231214_185623