Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Υποψηφίων για το Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας (Ε’ Φάση)

Αναρτώνται οι οριστικοί πίνακες κατάταξης των υποψηφίων για την Ε΄ φάση υλοποίησης της τάξης μαθητείας για τις ειδικότητες “ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ” και “ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ”.

Δείτε εδώ τους οριστικούς πίνακες κατάταξης.

Προσωρινοί Πίνακες Κατάταξης Υποψηφίων για το Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας (Ε’ Φάση)

Αναρτώνται οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης των υποψηφίων για την Ε΄ φάση υλοποίησης της τάξης μαθητείας για τις ειδικότητες “ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ” και “ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ”.

Επί του προσωρινού πίνακα είναι δυνατή η υποβολή ενστάσεων μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (γίνονται δεκτές μόνο πλήρως αιτιολογημένες ενστάσεις) από την Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου έως και την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 12:00.

Δείτε εδώ τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης.

Πρόσκληση Υποβολής Αιτήσεων για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας – Περιόδου 2020-2021 (Ε’ Φάση)

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας καλεί για υποβολή αιτήσεων στο Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις συμμετοχής στο Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας από την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου, ώρα 18.00 έως και την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου και ώρα 23:59
Η αίτηση καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ενδιαφερόμενους στη διεύθυνση e-mathiteia.minedu.gov.gr σύμφωνα με τις οδηγίες που θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Πληροφοριακού Συστήματος Μαθητείας.

Δείτε αναλυτικά την πρόσκληση εδώ.

Ενημερωτικά φυλλάδια του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη

Οδηγίες προς τους ανηλίκους για την προστασία στο Διαδίκτυο.

Οδηγίες προς τους ανηλίκους για την προστασία από την σεξουαλική κακοποίηση #1.

Οδηγίες προς τους ανηλίκους για την προστασία από την σεξουαλική κακοποίηση #2.

Οδηγίες προς τους πολίτες για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ WEBEX ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ

Με την ευκαιρία της Διεθνούς Εβδομάδας Εκπαίδευσης στην Επιστήμη της Πληροφορικής / Computer Science Education Week (6 έως 13 Δεκεμβρίου 2020),  το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Λάρισας (ΣΕΠΠΔΕΛ) και την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ) διοργανώνει ανοικτή εκπαιδευτική διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα:
«Λογισμικό: η Ατμομηχανή του Σύγχρονου Κόσμου»
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά (με τηλεδιάσκεψη) μέσω της πλατφόρμας WEBEX του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου το Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020 στις 18:00 μμ.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε ΜΑΘΗΤΕΣ και των τριών τάξεων του ΛΥΚΕΙΟΥ.

Πληροφορίες για τον τρόπο σύνδεσης στην εκδήλωση, μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο:
http://ds.uth.gr/?p=3594&fbclid=IwAR0HNmcOozFucaFAYwZYc4INGi5D3oQogw7bZHJk4c4r7k1ln5p0WQ2bRq4

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ Κ.Ε.Σ.Υ. –ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (ΣΥ.Ε.Π.)

Ενημέρωση μαθητών/τριών για το Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) Καρδίτσας – Τομέας Συμβουλευτικής – Επαγγελματικού Προσανατολισμού.


Δείτε τη σχετική αφίσα ενημέρωσης.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ έτους 2021

Ξεκινά για τους υποψήφιους/ες των ΕΠΑΛ η υποβολή Αίτησης – Δήλωσης (Α-Δ) για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ. Ειδικά για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του έτους 2021, λόγω των έκτακτων υγειονομικών συνθηκών, η Αίτηση – Δήλωση θα υποβληθεί πρώτα μόνον από τους μαθητές /τριες της τελευταίας τάξης των ΕΠΑΛ και σε επόμενο στάδιο από τους αποφοίτους.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές /τριες της τελευταίας τάξης των ΕΠΑΛ έτους 2021 καλούνται να υποβάλουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) προς τη σχολική τους μονάδα την Αίτηση – Δήλωση (Α-Δ) από Τετάρτη 25 Νοεμβρίου μέχρι και την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020, η οποία στη συνέχεια θα καταχωριστεί ηλεκτρονικά.

  1. Ο/Η μαθητής/-τρια κατεβάζει και αποθηκεύει το αρχείο της Αίτησης – Δήλωσης που κατά περίπτωση τον/την αφορά, στον υπολογιστή του/της.
  2. Στη συνέχεια το συμπληρώνει (μόνο τα γκρι στοιχεία) με όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου διαθέτει.
  3. Τέλος το αποστέλλει συμπληρωμένο ηλεκτρονικά (με e-mail) στο ΕΠΑΛ που φοιτά, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (25η Νοεμβρίου 2020 ως και την 30η Νοεμβρίου του 2020).

ΑΡΧΕΙΑ:

Εγκύκλιος Πανελλαδικών ΕΠΑΛ 2021

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 1 Αίτησης-Δήλωσης μαθητή Ημερησίων ΕΠΑΛ 2021

Οδηγίες ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΟΣ 1 Αίτησης-Δήλωσης μαθητή Ημερησίων ΕΠΑΛ 2021

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α-Δ ΜΟΥΣΙΚΩΝ για Μαθητές ΕΠΑΛ 2021-gia_mathites_EPAL_2021

ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

 

 

«Μια νέα αρχή» στο ΕΠΑΛ Μουζακίου

Το 1ΕΠΑ.Λ Μουζακίου σε πείσμα όλων των δυσκολιών και των αντιξοοτήτων που αντιμετωπίσαμε τη σχολική χρονιά 2019-2020 ολοκλήρωσε επιτυχώς το πρόγραμμα «Αν θα μπορούσα το σχολείο μου να άλλαζα» στο πλαίσιο της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.- Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ» η οποία χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση” (ΕΣΠΑ 2014-2020) με συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου-ΕΚΤ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας και συντονίζεται από το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας “ΝΟΗΣΙΣ”.

Το σχέδιο δράσης του 1ου ΕΠΑ.Λ Μουζακίου περιελάμβανε 2 υποδράσεις:

Υποδράση 1 με τίτλο “Ενδυναμώνοντας τον Ευρωπαίο Επαγγελματία” (υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Κατή Αικατερίνη – Σμυρνιώτη Βάϊα).

Υποδράση 2 με τίτλο “Ομορφαίνοντας το σχολείο μου το προβάλλω” (υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Γκαγκά Λαμπρινή – Τριχιά Ιφιγένεια).

Σκοπός της  1ης υποδράσης ήταν η δημιουργία ενός αγγλοελληνικού ηλεκτρονικού λεξικού τεχνικών όρων στα θεματικά πεδία των δυο τομέων του σχολείου μας «Οικονομίας-Διοίκησης» και «Πληροφορικής». Το συγκεκριμένο project εξυπηρετεί το στόχο του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών των Ξένων Γλωσσών που είναι «να προετοιμάσει τους μαθητές να συνεισφέρουν αποτελεσματικά στον χώρο της εργασίας και της δημόσιας ζωής» (Οδηγός Εκπαιδευτικού για την εφαρμογή του ΕΠΣ-ΞΓ, ΕΚΠΑ/ΙΕΠ, 2013, σελ.28).

Η σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας απαιτεί εκπαιδευτικές διαδικασίες που αναπτύσσουν τις δεξιότητες 21ου αιώνα -δεξιότητες ψηφιακές (internet skills) και αναφοράς (reference skills) αλλά και την κριτική σκέψη, την ικανότητα να επιλύει κανείς προβλήματα, να επικοινωνεί με τους άλλους αποτελεσματικά, να συνεργάζεται αρμονικά, να λειτουργεί δημιουργικά σε καινοτόμες δράσεις, ειδικά μάλιστα αφού η δημιουργικότητα είναι απαραίτητη για τη διαρκή παραγωγή νέων ιδεών και προϊόντων εργασίας. Σε αυτό το εκπαιδευτικό περιβάλλον οι μαθητές δεν αποστηθίζουν γνώσεις άλλων, αλλά παράγουν δημιουργικά αξιοποιώντας διάφορες πηγές γνώσης.

Η 2η υποδράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος Ζώνη δημιουργικών δραστηριοτήτων στην Α΄ τάξη. Οι μαθητές προβληματίστηκαν, πρότειναν, συζήτησαν και αποφάσισαν να διακοσμήσουν μέρη του σχολείου. Σκοπός τους ήταν μέσα από τη δημιουργία να ομορφύνουν τους χώρους του σχολείου, να γίνει πιο ευχάριστο και να αφήσουν τη δικιά τους σφραγίδα. Πρώτα εξερεύνησαν τους χώρους, χωρίστηκαν σε ομάδες, σχεδίασαν και συνεργάστηκαν αρμονικά μέχρι την ολοκλήρωση των έργων τους. Επίσης, επιμελήθηκαν τη διακόσμηση των σχολικών αιθουσών επιλέγοντας έργα τέχνης και αποφθέγματα ανθρώπων του πνεύματος που θα εμπνέουν την καθημερινότητά τους. Με την άοκνη δράση τους οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ Μουζακίου κατάφεραν να δώσουν χρώμα και να εκσυγχρονίσουν ένα από τα πλέον ιστορικά κτίρια της περιοχής επιδεικνύοντας ταυτόχρονα απόλυτο σεβασμό στην αισθητική του ταυτότητα.

 

 

Πληροφορίες σχετικά με το έργο μας, φωτογραφίες και βίντεο μπορείτε να βρείτε επίσης στην ιστοσελίδα: https://ourglossary.moodlecloud.com

Πρόσκληση για προσφορά θέσεων μαθητείας στον ιδιωτικό τομέα από τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης (Ε’ Φάση)

Το ΕΠΑΛ Μουζακίου ανταποκρινόμενο στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας καλεί τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στο κάλεσμα και να στηρίξουν έμπρακτα το θεσμό της μαθητείας. Στο ΕΠΑΛ Μουζακίου θα λειτουργήσουν οι ειδικότητες:

  • Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής

Πρόσκληση για προσφορά θέσεων μαθητείας στον ιδιωτικό τομέα από τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης.

Ανοιχτή πρόσκληση σε όλους τους φορείς του ιδιωτικού τομέα για την προσφορά θέσεων μαθητείας για την περίοδο 2020-2021 (έναρξη τμημάτων τον Οκτώβριο του 2020) απευθύνει η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ο ιδιωτικός τομέας αποτελεί «στρατηγικό εταίρο» στην αξιοποίηση της αποτελεσματικότητας του θεσμού της μαθητείας, για αυτό και ο Γενικός Γραμματέας Ε.Ε.Κ. & Δ.Β.Μ. κ. Γεώργιος Βούτσινος απέστειλε και σχετική επιστολή στους Προέδρους όλων των κοινωνικών εταίρων, για συμμετοχή και υποστήριξη των μελών τους στο Μεταλυκειακό έτος-Τάξη Μαθητείας. 

Όσοι ιδιωτικοί φορείς επιθυμούν να στηρίξουν για άλλη μια χρονιά τον θεσμό της μαθητείας, επενδύοντας στη βελτίωση των δεξιοτήτων των ανθρώπων που επέλεξαν την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ως εκπαιδευτική διαδρομή για την αποτελεσματική τους ένταξη στην αγορά εργασίας, θα πρέπει να προβούν σε αναγγελία των διαθέσιμων θέσεων μαθητείας στο portal του Ο.Α.Ε.Δ. http://www.oaed.gr/angelia-theseon-matheteias χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TAXISNET για την είσοδο τους έως τις 2/10/2020.

Οι ιδιωτικοί φορείς μπορούν να συμβουλεύονται το Ενημερωτικό σημείωμα για εργοδότες 2020-2021 για περαιτέρω πληροφορίες.

Η Γενική Γραμματεία Ε.Ε.Κ. & Δ.Β.Μ. στηρίζει την αναβάθμιση μαθησιακών διαδρομών που συνδέονται με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Στις προτεραιότητές της για παροχή προσόντων στους αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων εντάσσεται και ο θεσμός της μαθητείας, που στηρίζεται στη συνεχή συνεργασία των εκπαιδευτικών δομών με τους φορείς απασχόλησης και υλοποιείται για να καταστεί πραγματικότητα η σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας. Στην αντίστοιχη διυπουργική πρόσκληση για θέσεις μαθητείας στο δημόσιο τομέα, ανταποκρίθηκαν ευρέως οι φορείς του δημόσιου τομέα και αναμένεται η έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

1 11 12 13 14 15 20